Saturday, September 24, 2011

kenapa..

kenapa mesti aku jadi punca segalanya..??
kenapa tak aku yang memahami dia..??
kenapa aku tak bagi ruang pada dia..??
kenapa aku tak mampu untuk menggembirakan dia??
kenapa sekarang aku selalu merunsingkan dia??
kenapa sekarang aku selalu merosakkan mood dia..??
kenapa aku tak percayakan dia..??
kenapa aku seperti tak cukup apa yang ada??
kenapa aku seperti tak bersyukur??
kenapa aku tak menghargai dia??
kenapa aku seperti tak mampu memberikan kebahagiaan kepada dia??
kenapa aku selalu prasangka terhadap dia..??
kenapa perlu aku marah-marah dia..??
kenapa aku tak tau apa yang dia mahu??
kenapa aku tak boleh teman yang boleh membahagiakan dia??
kenapa aku merosakkan segalanya??
kenapa aku perlu cemburu??
kenapa aku ni terlalu cemburu buta??
kenapa aku cepat sangat nak melatah??
kenapa aku ni serba tak kena??
kenapa aku suka menyalahkan dia??
kenapa aku ni bersikap macam budak-budak??
kenapa aku masih tak sedar..??
kenapa mesti aku marah melulu terhadap dia..??
kenapa aku selalu menyakiti hati dia..?
kenapa mesti aku membalas apa yang telah dia buat..??
kenapa dia masih setia pada aku sedangkan aku selalu menyakiti hati dia..
aku sepatutnya sedar...aku sepatutnya bersyukur kerana memiliki teman sepertinya..

No comments:

Post a Comment