Wednesday, October 5, 2011

UDANG PETAI MASAK SAMBAL TUMIS

















5 OKTOBER 2011- petang-petang nak dekat senja..
hari aku bersama kawan2 aku makan masakan orang tersayang...huhu siti sarah.
sedap sangat masakan dia..tak sangka dia pandai masak...actually dia ada masak hidangan lain cuma aku tak tau apa namanya...tak tau macam mana nak ucap terima kasih pada dia..sebab susah payah datang rumah aku dan masak2 untuk semua kawan2 aku...huhu...
sayang kamu lebih la..
mungkin hari 2 dia agak penat..huhu mana tak nya...lepas2 uruskan hal dia terus dia gi kedai beli barang2 dapur untuk dia masak dan datang rumah aku terus siap2 nak masak..huhu...sweet sangat...tapi aku pula jadi kitchen helper la...huhu..
tolong potong2 dan cuci2 pinggan mangkuk...dan turut serta gak kawan2 dia yang setia membantu dia..huhu
apa pun jutaan terima kasih kepada kamu sayang yang sudi masak untuk saya...huhu....
love u so much~

1 comment: