Wednesday, September 21, 2011

ulangtahun kami~

Alhamdulillah..akhirnya aku dan dia sudah genap setahun pada 23 Ogos yang lalu...walaupun banyak perkara pahit yang berlaku antara kami tapi hubungan kami berjaya hingga genap setahun..
aku bersyukur kepadaNya kerana dipertemukan aku dengan seorang perempuan yang lebih baik dari sebelum ni..yang memahami aku,yang banyak persamaan dengan aku..even kitorang selalu gak bertengkar,bergaduh pada permulaanya...bak kata pepatah tak kenal maka tak cinta so bila da lama kenal masing-masing da tau perangai masing..da tau apa benda yang tak suka dan yang suka..kitorang sama-sama cuba memperbaiki dan mengubah kepada yang lebih baik..
kalau diingat kembali macam aku kenal dia dulu dan macam mana dia sekarang sangat berbeza..dia da semakin matang dan berubah dengan sepenuhnya.aku beruntung memiliki dia.seorang yang cekal,tabah,kuat semangat dan yang paling nampaknya tetap pendirian. hubungan kami pun da mula kearah lebih serius kerana kedua-dua keluarga dah pun bersemuka dan bertentang mata walaupun bukan secara formal tetapi ia titik permulaan untuk kami.
aku pun da menghadiahkan dia sebentuk cincin permata,walaupun bukan la bertunang secara sah tetapi ia adalah bukti yang hubungan kami serius. dia xkurang jugak dengan hadiahkan aku jam tangan yang selama ni aku tak penah impi aku akan pakai jam tangan macam tu..
pelbagai suka duka kami kongsi bersama...gelak tawa,suka duka dan macam-macam lagi...aku berdoa dan berharap agar hubungan kami kekal dan bahagia hingga ke akhirnya.. InsyaAllah... sekian coretan aku untuk kali ni...

No comments:

Post a Comment