Friday, February 18, 2011

DIA

23 Ogos 2010...
semuanya bermula..
daripada xkenal siapa dia,
daripada xtau siapa dia,
sehingga la aku kenal siapa dia..
isi hati dia..
perasaan dia..
sikap dia..
perangai dia..
semuanya aku cuba untuk mengenali dan menyelami dirinya...

Dia,
pada aku dia adalah sumber inspirasi aku...
separuh daya semangat aku..
separuh nafas aku..
tanpa dia hilang lah semangat aku..
luntur semangat aku..
bagaimana aku ingin meneruskan kehidupan seterusnya..
mungkin mampu tapi ia perlukan kekuatan yang tinggi..

Dia,
aku perlukan dia,
dia juga mungkin perlukan aku..
tapi adakala aku dan dia perlukan masa untuk mengenali diri masing-masing..
kerana terlalu kerap bersama terlalu banyak perkara remeh menjadi besar..
tapi aku berharap ia tidak akan berakhir begitu saja..
aku berharap agar dpat hidup bersamanya..
hingga ke akhirnya...

Dia,
aku mencintai dia,
merindui dia..
memerlukan dia...
dalam segenap hidupku..
percaya atau tidak...
semuanya bergantung pada dirinya..
pada aku dia adalah segalanya...

No comments:

Post a Comment